Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.
Ciao a te e benvenuto nel forum della Associazione Culturale ZONACUSTICA. L'obiettivo di questo posto è dare spazio a chi ha voglia e bisogno di disquisire riguardo alla MUSICA ACUSTICA, con particolare attenzione per la musica di chitarra.
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 9:10 am
21 maggio .........
It ain't me babe ....
Go 'way from my window Leave at your own chosen speed I'm not the one you want, babe I'm not the one you need You say you're lookin' for someone Who's never weak but always strong To protect you an' defend you Whether you are right or wrong Someone to open each and every door But it ain't me, babe No, no, no, it ain't me babe It ain't me you're lookin' for, babe.
Go lightly from the ledge, babe Go lightly on the ground I'm not the one you want, babe I will only let your down You say you're lookin' for someone Who will promise never to part Someone to close his eyes for you Someone to close his heart Someone who will die for you an' more But it ain't me, babe No, no, no, it ain't me babe It ain't me you're lookin' for, babe.
Go melt back into the night Everything inside is made of stone There's nothing in here moving An' anyway I'm not alone You say you're looking for someone Who'll pick you up each time you fall To gather flowers constantly An' to come each time you call A lover for you life an' nothing more But it ain't me, babe No, no, no, it ain't me, babe It ain't me you're lookin' for, babe.
Sandro
Messaggi : 591 Data d'iscrizione : 14.11.10 Età : 62 Località : Vicenza
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 9:31 am
Grande !
perrycoloso
Messaggi : 1376 Data d'iscrizione : 02.04.10 Età : 40 Località : rimini
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 10:51 am
visto che dario dopo il fuso orario arriva addirittura a giocare in anticipo ( )mi porto avanti
il 22 è di questa canzone
Honey, just allow me one more chance
Honey, just allow me one more chance To get along with you Honey, just allow me one more chance Ah'll do anything with you Well, I'm a-walkin' down the road With my head in my hand I'm lookin' for a woman Needs a worried man Just-a one kind favor I ask you Allow me just-a one more chance.
Honey, just allow me one more chance To ride your aeroplane Honey, just allow me one more chance To ride your passenger train Well, I've been lookin' all over For a gal like you I can't find nobody So you'll have to do Just-a kind a favor I ask you Allow me just-a one more chance.
Honey, just allow me one more chance To get along with you Honey, just allow me one more chance Ah'll do anything with you Well, lookin' for a woman That ain't got no man Is just lookin' for a needle That is lost in the sand Just-a one kind favor I ask you Allow me just-a one more chance.
dedicata a una biondina conosciuta ieri... che non rivedrò mai più alla quale non ho chiesto il numero!sono un pirla!ahahahahah
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 12:44 pm
perrycoloso ha scritto:
...dedicata a una biondina conosciuta ieri... che non rivedrò mai più alla quale non ho chiesto il numero!sono un pirla!ahahahahah
vedi che a passare troppo tempo dietro ai serial si perde la sensibilità; è una cosa progressiva, nella fase terminale si avvizzisce il pisello e cade, poi subentra un oblio in cui non ci si ricorda più neppure come nascono i bambini
perrycoloso
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 1:20 pm
MeMyGuitar ha scritto:
perrycoloso ha scritto:
...dedicata a una biondina conosciuta ieri... che non rivedrò mai più alla quale non ho chiesto il numero!sono un pirla!ahahahahah
vedi che a passare troppo tempo dietro ai serial si perde la sensibilità; è una cosa progressiva, nella fase terminale si avvizzisce il pisello e cade, poi subentra un oblio in cui non ci si ricorda più neppure come nascono i bambini
oi piano qui! le serie tivu sono per il DOPO...
e cmq abbiate pazienza che la biondina deve Hallow me one more chance...andiamo al ballottaggio insomma,...
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Sab Mag 21, 2011 6:29 pm
perrycoloso ha scritto:
visto che dario dopo il fuso orario arriva addirittura a giocare in anticipo ( )
Ma come ? Ho postato alle 10:10 di mattina del giorno stesso !
perrycoloso
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 10:04 am
Dario57 ha scritto:
perrycoloso ha scritto:
visto che dario dopo il fuso orario arriva addirittura a giocare in anticipo ( )
com'è che io ho letto 10e10 del giorno prima?.... scusate..chiedo venia!chiedo perdono umilissimamente..
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 12:02 pm
perrycoloso ha scritto:
Dario57 ha scritto:
perrycoloso ha scritto:
com'è che io ho letto 10e10 del giorno prima?.... scusate..chiedo venia!chiedo perdono umilissimamente..
Ha hahahahahahahhahahaaaaa! Ci sei DENTRO!
perrycoloso
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 12:14 pm
a me mi hanno rovinato gli aperitivi...
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 12:26 pm
perrycoloso ha scritto:
cambia pusher
perrycoloso
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 12:35 pm
MeMyGuitar ha scritto:
perrycoloso ha scritto:
cambia pusher
nono solo aperitivi...ieri ore 19:00 mi son seduto ore 4:00 sono andata a casa...aperitivi lunghi a rimini!
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Dom Mag 22, 2011 12:54 pm
perrycoloso ha scritto:
ieri ore 19:00 mi son seduto ore 4:00 sono andata a casa..
....cantando a squarciagola l'inno di M.R.A. "Ma cheee me ne frega della müüsicaaa, di tutti queli libri sulla müüsicaaa..."
Ospite Ospite
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Lun Mag 23, 2011 12:15 am
Lunedi, 23 maggio ...
Positively 4th street
You got a lotta nerve To say you are my friend When I was down You just stood there grinning
You got a lotta nerve To say you gotta helping hand to lend You just want to be on The side that's winning
You say I let you down You know it's not like that If you're so hurt Why then don't you show it
You say you lost your faith But that's not where it's at You had no faith to lose And you know it
I know the reason That you talk behind my back I used to be among the crowd You're in with
Do you take me for such a fool To think I'd make contact With the one who tries to hide What he don't know to begin with
You see me on the street You always act surprised You say, "How are you?" "Good luck" But you don't mean it
When you know as well as me You'd rather see me paralyzed Why don't you just come out once And scream it
No, I do not feel that good When I see the heartbreaks you embrace If I was a master thief Perhaps I'd rob them
And now I know you're dissatisfied With your position and your place Don't you understand It's not my problem
I wish that for just one time You could stand inside my shoes And just for that one moment I could be you
Yes, I wish that for just one time You could stand inside my shoes You'd know what a drag it is To see you
Sandro
Messaggi : 591 Data d'iscrizione : 14.11.10 Età : 62 Località : Vicenza
Titolo: Re: L'Anno Dylaniano Lun Mag 23, 2011 11:22 am